„Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...”

„Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...”

Drodzy Goście!

Na blogu znajdują się zdjęcia łyżeczek z mojej prywatnej kolekcji, które zostały „zaczerpnięte” w różnych miejscach świata i w różnych okolicznościach – tak przeze mnie, jak i przez wielu licznych Ofiarodawców. Łyżeczkodawców ;-))

Z biegiem lat, z biegiem dni... wiele z tych historii – nie zapisywanych (o zgrozo!) na bieżąco – się zatraciło. Jeśli ktoś z oglądających cokolwiek wie o pochodzeniu którejkolwiek łyżeczki, być może był jej ofiarodawcą, właścicielem etc. ... – może – a nawet ma moralne prawo i obowiązek! – przekazać mi informacje niezbędne do odtworzenia ostatnich jej chwil nim do mnie trafiła. Wiele z nich ma ciekawe historie, więc pomóżcie mi je skompletować, a ja je zachowam pieczołowicie „na wieczną rzeczy pamiątkę” a także zamieszczę w opisie pod zdjęciami.
Magdo, nareszcie będziesz ze mnie dumna!
ps. czasami będą pojawiać się tu też moje filiżanki i inne osobliwości.

niedziela, 8 września 2013

Filiżanka 08. Złota filiżanka autorska.

Osobliwością jest to, że jest to filiżanka zdobiona przeze mnie.
I wprawdzie zdjęcia malowanego przeze mnie szkła zamieszczam na zupełnie osobnym blogu "Laterna magica", ale skoro czasem tutaj pojawiają się filiżanki, to pomyślałam - czemu nie? ;)







 
Posted by Picasa

1 komentarz:

  1. Fiгst of all ӏ want to say great blog! I had a quick question whiϲh
    I'd like tօ ask if yοu don't mind. I was intеrested to
    find out how yoս center yoսrself and clеar yoսr head prior tߋ writing.
    I have had a tough time clearing mу mind іn getting my
    thoughts out there. I do take pleasure in writing but
    it just sеems lіke the first 10 tо 15 minutes ɑre ցenerally lost ʝust tгying to figure
    out hoԝ to bеgin. Any suggestions oг hints? Thanks!

    Feel free tο visit my web site :: xbox live gratuit

    OdpowiedzUsuń